Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNoordegraaf, Prof. dr. M.
dc.contributor.advisorMeijer, Dr. A.J.
dc.contributor.authorGrubben, E.W.A.M.
dc.date.accessioned2011-11-11T18:01:14Z
dc.date.available2011-11-11
dc.date.available2011-11-11T18:01:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9438
dc.description.abstractDit onderzoek kijkt naar de wijze waarop gemeenten multidisciplinaire samenwerking in het zorg- en adviesteam (ZAT) van het primair onderwijs regisseren. Centraal staat de wijze waarop professionals vanuit verschillende sectoren en disciplines samenwerken en welke invloed de gemeente heeft op deze samenwerking. Aan de hand van een literatuurstudie naar multidisciplinaire samenwerking en de regierol van de gemeente is dit aan de empirie getoetst. De gemeenten Almere, Nijmegen en Alkmaar (en hun ZAT's) hebben aan het onderzoek deelgenomen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1651870 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet regisseren van multidisciplinaire samenwerking rondom kind en gezin
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmultidisciplinaire samenwerking, jeugdzorg, ZAT, zorg- en adviesteam, onderwijs, regierol, regisseren, Almere, Nijmegen, Alkmaar, primair onderwijs
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record