dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mooldijk, A.H. | |
dc.contributor.author | Snijders, G. | |
dc.date.accessioned | 2011-10-18T17:01:35Z | |
dc.date.available | 2011-10-18 | |
dc.date.available | 2011-10-18T17:01:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9328 | |
dc.description.abstract | in hoeverre zijn er overeenkomsten en verschillen in het gebruik van de functionaliteiten van een Elektronische Leer Omgeving (ELO) tussen alfa, beta en gamma secties op scholen in het VO? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | ELO: too sexy for my sectie? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | ELO, e-learning, alfa, beta, gamma | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Kunstgeschiedenis en CKV | |