Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLeeuwen, A. van
dc.contributor.advisorWaelen, J.
dc.contributor.authorLaan, R. van der
dc.contributor.authorRietvelt, H.C.G.C.
dc.contributor.authorZwarts, T.M.
dc.date.accessioned2011-10-13T17:01:02Z
dc.date.available2011-10-13
dc.date.available2011-10-13T17:01:02Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9306
dc.description.abstractIn dit onderzoek, uitgevoerd binnen de bovenschoolse managementorganisatie GPO-WN (Gereformeerd Primair Onderwijs – West-Nederland), staat de vergelijking tussen de visie van de leerkrachten en de visie van GPO-WN centraal. De dataverzameling is uitgevoerd door middel van een inhoudsanalyse van het koersplan van GPO-WN, enquêtes onder leerkrachten (n=116) en directie (n=10) en interviews met de directie (n=7) en met leerkrachten (n=8). Uit het onderzoek blijkt dat de enquêtes verkeerd ingevuld zijn voor verdere analyse en daarom worden ze verder achterwege gelaten Uit de interviews blijkt dat de uitgedragen visie van de leerkrachten en de directie over het algemeen overeenkomt met de visie zoals beschreven in het koersplan.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleVisie op lesgeven binnen GPO-WN
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuOnderwijskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record