dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Donker, S.F. | |
dc.contributor.author | Hoogeveen, L.V.J. | |
dc.date.accessioned | 2011-10-04T17:00:50Z | |
dc.date.available | 2011-10-04 | |
dc.date.available | 2011-10-04T17:00:50Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9243 | |
dc.description.abstract | Het onderzoek bekijkt in hoeverre elektrische voertuigen met een lage geluidsproductie een effect hebben op de verkeersveiligheid. Er wordt vooral gekeken naar de interactie tussen kwetsbare verkeersdeelnemers en elektrische voertuigen met als belangrijkste factor de geluidsdetectie van naderende elektrische voertuig. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 890434 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | |
dc.title | A Silent Future | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Elektrische voertuigen, geluidsproductie, verkeersveiligheid | |
dc.subject.courseuu | Toegepaste cognitieve psychologie | |