dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tubergen, F. van | |
dc.contributor.advisor | Sloot, S. | |
dc.contributor.author | Lodder, J. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-14T17:03:14Z | |
dc.date.available | 2011-09-14 | |
dc.date.available | 2011-09-14T17:03:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9033 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek wordt onderzocht wat de effecten zijn van een inburgeringscursus op de integratie van cursisten. Tevens wordt onderzocht wat de mening is van de cursisten ten aanzien van de verschillende onderdelen in de inburgeringstrajecten. De resultaten vloeien voort in concrete beleidsaanbevelingen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 590390 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Inburgeringscursussen, een onderzoek naar de opvattingen van vrijwillige en verplichte inburgeraars in Den Haag, Delft en Breda | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Inburgering | |
dc.subject.keywords | inburgeringscursus | |
dc.subject.keywords | inburgeringstraject | |
dc.subject.keywords | inburgeraar | |
dc.subject.keywords | integratie | |
dc.subject.courseuu | Vraagstukken van beleid en organisatie | |