dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van der Lecq, R. | |
dc.contributor.author | Seeters, G.A. van | |
dc.contributor.author | Terpstra, A.J. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-13T17:01:56Z | |
dc.date.available | 2011-09-13 | |
dc.date.available | 2011-09-13T17:01:56Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9018 | |
dc.description.abstract | Interdisciplinaire scriptie over agressie onder jongeren vanuit een pedagogisch, sociologisch en in mindere mate cognitief neurowetenschappelijk perspectief. Geschreven ter afsluiting van de bachelorstudie Liberal Arts & Sciences. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Jongeren en agressie; Een interdisciplinaire benadering. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | agressie | |
dc.subject.keywords | pedagogiek | |
dc.subject.keywords | sociologie | |
dc.subject.keywords | cognitieve neurowetenschappen | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences | |