Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKattenbelt, C.
dc.contributor.advisorDieho, B.
dc.contributor.authorBlokzijl, T.J.
dc.date.accessioned2011-09-07T17:02:26Z
dc.date.available2011-09-07
dc.date.available2011-09-07T17:02:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8785
dc.description.abstractIn deze scriptie staat de vraag centraal 'hoe het werk van Jetse Batelaan zich laat duiden als absurdistisch en/of postdramatisch theater en hoe het absurdistische en postdramatische zich tot elkaar verhouden in zijn werk.' Aan de hand van toegepaste theorieën omtrent absurd toneel en postdramatisch theater, zal het werk van Jetse Batelaan inzichtelijk worden gemaakt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent796083 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKomisch...maar toch ook om te lachen. Het werk van Jetse Batelaan bezien in het licht van 'Theatre of the Absurd' binnen een postdramatische context.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsAbsurdisme, Postdramatisch Theater, Jetse Batelaan, Komedie, Komische Procedes,Theatre of the Absurd, Hans-Thies Lehmann, Martin Esslin, Watzlawick, Hans van den Bergh.
dc.subject.courseuuTheaterwetenschap (Theatre Studies)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record