dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kattenbelt, C. | |
dc.contributor.advisor | Dieho, B. | |
dc.contributor.author | Blokzijl, T.J. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-07T17:02:26Z | |
dc.date.available | 2011-09-07 | |
dc.date.available | 2011-09-07T17:02:26Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8785 | |
dc.description.abstract | In deze scriptie staat de vraag centraal 'hoe het werk van Jetse Batelaan zich laat duiden als absurdistisch en/of postdramatisch theater en hoe het absurdistische en postdramatische zich tot elkaar verhouden in zijn werk.' Aan de hand van toegepaste theorieën omtrent absurd toneel en postdramatisch theater, zal het werk van Jetse Batelaan inzichtelijk worden gemaakt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 796083 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Komisch...maar toch ook om te lachen. Het werk van Jetse Batelaan bezien in het licht van 'Theatre of the Absurd' binnen een postdramatische context. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Absurdisme, Postdramatisch Theater, Jetse Batelaan, Komedie, Komische Procedes,Theatre of the Absurd, Hans-Thies Lehmann, Martin Esslin, Watzlawick, Hans van den Bergh. | |
dc.subject.courseuu | Theaterwetenschap (Theatre Studies) | |