dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Sanders, W. | |
dc.contributor.author | Geer, D.S. van de | |
dc.date.accessioned | 2011-09-07T17:01:51Z | |
dc.date.available | 2011-09-07 | |
dc.date.available | 2011-09-07T17:01:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8753 | |
dc.description.abstract | De documentaire El Grito (López Aretche, 1968) toont de gewelddadige gebeurtenissen rondom de studentenprotesten van 1968. In dit eindwerkstuk behandel ik de wijze waarop deze film een narratief creëert en vergelijk ik de geschiedenis die getoond wordt in deze documentaire met conflicterende vertellingen over dezelfde gebeurtenis. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 62966 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | El Grito: Geschiedschrijving in een Documentaire | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | El Grito, documentaire, Mexico, 1968, Tlatelolco, Poniatowska, narratieve strategieën, Hayden White, Christopher Harris, | |
dc.subject.courseuu | Taal- en cultuurstudies | |