Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEvers-Vermeul, J.
dc.contributor.authorHoof, S.F.J. van
dc.date.accessioned2011-09-06T17:01:45Z
dc.date.available2011-09-06
dc.date.available2011-09-06T17:01:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8705
dc.description.abstractAan de hand van analyses van oogbewegingen, klikgedrag en fysieke reacties, verzameld met behulp van de eyetrackingmethode, wordt in dit onderzoek inzichtelijk gemaakt hoe laagopgeleiden die werkzaam zijn in de Sociale Werkvoorziening informatie verwerken uit een e-learningprogramma. Als uitgangspunten voor de analyses worden de Dual Coding Theory (Paivio, 1971), de Cognitive Load Theory (Sweller, 1994) en de Cognitive Theory of Multimedia Learning (Mayer, 2003) gebruikt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2408343 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title“Welke situatie is veilig? Klik erop”. Een onderzoek naar informatieverwerking uit e-learning door werknemers van de Sociale Werkvoorziening
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record