“Welke situatie is veilig? Klik erop”. Een onderzoek naar informatieverwerking uit e-learning door werknemers van de Sociale Werkvoorziening
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, J. | |
dc.contributor.author | Hoof, S.F.J. van | |
dc.date.accessioned | 2011-09-06T17:01:45Z | |
dc.date.available | 2011-09-06 | |
dc.date.available | 2011-09-06T17:01:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8705 | |
dc.description.abstract | Aan de hand van analyses van oogbewegingen, klikgedrag en fysieke reacties, verzameld met behulp van de eyetrackingmethode, wordt in dit onderzoek inzichtelijk gemaakt hoe laagopgeleiden die werkzaam zijn in de Sociale Werkvoorziening informatie verwerken uit een e-learningprogramma. Als uitgangspunten voor de analyses worden de Dual Coding Theory (Paivio, 1971), de Cognitive Load Theory (Sweller, 1994) en de Cognitive Theory of Multimedia Learning (Mayer, 2003) gebruikt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2408343 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | “Welke situatie is veilig? Klik erop”. Een onderzoek naar informatieverwerking uit e-learning door werknemers van de Sociale Werkvoorziening | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatiestudies |