Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEs, K. van
dc.contributor.authorDitmarsch, J.L. van
dc.date.accessioned2011-09-06T17:01:23Z
dc.date.available2011-09-06
dc.date.available2011-09-06T17:01:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8676
dc.description.abstractIn dit eindwerkstuk wordt het concept ‘spaces of participation’ van Eggo Müller (2009) ingezet om de space of participation in het televisieprogramma The voice of Holland te analyseren. Vanuit Müller's concept wordt de ideologische positie van het programma belicht, zo ook de technologische, culturele, sociale en economische aspecten die de space of participation vormen. Geconcludeerd wordt dat The voice of Holland geformatteerd wordt door de opzet van het programma doordat de macht ligt bij de productiekant. De productiekant laat het programma wel beïnvloed worden door de consument, die hierdoor het programma ten dele kan herdefiniëren. Ook nodigt de producent uit tot participatie. Deze conclusie wordt ondersteund en toegelicht door de genoemde aspecten te behandelen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent338134 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleParticipatie in The voice of Holland
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMüller, participatie, voice of holland, space of participation
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record