Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVersteegt, I.
dc.contributor.authorHeij, M.B.
dc.date.accessioned2021-09-06T18:00:48Z
dc.date.available2021-09-06T18:00:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/863
dc.description.abstractOp welke manier vindt representatie van Aziatische cultuur plaats in de commercials van Conimex? Welk effect heeft deze representatie op de receptie van deze commercials door autochtone en Aziatische Nederlanders? Deze thesis laat zien op welke manier reclames van Conimex worden ontvangen door twee verschillende groepen Nederlanders. Het effect van onder andere oriëntalisme en cultural appropriation komt hierin naar voren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent0
dc.format.mimetypeinode/x-empty
dc.language.isonl
dc.titleDe beoordeling van Conimex-commercials door Zuidoost-Aziatische en autochtone Nederlanders
dc.type.contentPre-master Project
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsRepresentatie, Representation, Orientalisme, orientalism, Conimex, Stereotypes, stereotypen, asian stereotypes, aziatische stereotypen, cultural appropriation
dc.subject.courseuuInterculturele communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record