Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGerwen, R. van
dc.contributor.advisorBrink, B. van den
dc.contributor.authorGrinsven, R. van
dc.date.accessioned2011-09-01T17:02:12Z
dc.date.available2011-09-01
dc.date.available2011-09-01T17:02:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8563
dc.description.abstractGames zijn een van de grootste amusement uitingen van het medium computer. Zo nu en dan waait in het populaire als ook het wetenschappelijke discours de discussie op of games ook kunst (kunnen) zijn. In deze scriptie zal ik uiteenzetten hoe die discussie tot nog toe verlopen is in het kunstfilosofie discours. Ik zal mijn kritiek uiten op de manier waarop deze discussie gevoerd wordt en ik zal een alternatieve methode voorstellen: we moeten opzoek naar wat de mogelijkheidsvoorwaarden zijn om games gepast te kunnen ervaren in de kunstpraktijk en in hoeverre games daar aan voldoen of niet.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2921489 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGames als Kunst? Onderzoek naar de mogelijkheidsvoorwaarden games gepast te ervaren in de kunstpraktijk
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgames, kunst, filosofie, discours, voorwaarden, mogelijk, mogelijkheidsvoorwaarden, spellen, sport, artistiek, esthetisch, kunstfilosofie
dc.subject.courseuuWijsbegeerte


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record