Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWackers, P.W.M.
dc.contributor.authorBos, M.F.
dc.date.accessioned2011-08-30T17:01:21Z
dc.date.available2011-08-30
dc.date.available2011-08-30T17:01:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8459
dc.description.abstractOnderzoek naar opvattingen over literatuur in gereformeerde scholen (uitgaande van leden van de Gereformeerde kerken 'vriigemaakt'). Vanaf 1960 werden gereformeerde scholen voor voortgezet onderwijs opgericht. In hoeverre gaf het literatuuronderwijs een eigen gezicht aan deze scholen? Werkten de opvattingen binnen de genoemde kerken, zoals die verwoord werden in recensies en beschouwingen uit de jaren vijftig van de twintigste eeuw, ook door in het onderwijs?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1666551 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTussen ontmoeting en botsing. Theorie en praktijk van gereformeerd literatuuronderwijs.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliteratuuronderwijs, gereformeerd, vrijgemaakt
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur (deeltijd)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record