dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rijswijk, M. van | |
dc.contributor.advisor | Visser, T. | |
dc.contributor.author | Aguila Aguilera, A. | |
dc.contributor.author | Broer, D.G.J.T. | |
dc.contributor.author | Yousufi, D. | |
dc.contributor.author | Ahmad Khan Kordbacheh, N. | |
dc.date.accessioned | 2011-08-29T17:01:38Z | |
dc.date.available | 2011-08-29 | |
dc.date.available | 2011-08-29T17:01:38Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8418 | |
dc.description.abstract | Scholen verschillen vaak in omvang, signatuur, maatschappijvisie, en/of vormgeving en invulling van hun onderwijs. Toch hebben scholen minstens twee kenmerken gemeen: zij hebben schoolregels en wensen zich gemotiveerde leerlingen. Maar gaan die twee wel altijd samen?
Onderzoek naar deze vraag roept nieuwe vragen op, maar leidt ook tot soms verhelderende inzichten. In dit onderzoek is getracht om vanuit het perspectief van 4-havo leerlingen op vier verschillende scholen uiteen te zetten hoe schoolregels zich verhouden tot hun motivatie. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 112476 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Hey Teacher, leave them kids alone | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Motivatie, Schoolregels | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Algemene Economie | |