Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRijswijk, M. van
dc.contributor.advisorVisser, T.
dc.contributor.authorAguila Aguilera, A.
dc.contributor.authorBroer, D.G.J.T.
dc.contributor.authorYousufi, D.
dc.contributor.authorAhmad Khan Kordbacheh, N.
dc.date.accessioned2011-08-29T17:01:38Z
dc.date.available2011-08-29
dc.date.available2011-08-29T17:01:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8418
dc.description.abstractScholen verschillen vaak in omvang, signatuur, maatschappijvisie, en/of vormgeving en invulling van hun onderwijs. Toch hebben scholen minstens twee kenmerken gemeen: zij hebben schoolregels en wensen zich gemotiveerde leerlingen. Maar gaan die twee wel altijd samen? Onderzoek naar deze vraag roept nieuwe vragen op, maar leidt ook tot soms verhelderende inzichten. In dit onderzoek is getracht om vanuit het perspectief van 4-havo leerlingen op vier verschillende scholen uiteen te zetten hoe schoolregels zich verhouden tot hun motivatie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent112476 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleHey Teacher, leave them kids alone
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMotivatie, Schoolregels
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Algemene Economie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record