Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWansink, B.G.J.
dc.contributor.authorMeijer, W.
dc.contributor.authorEx, E.M.
dc.date.accessioned2011-08-11T17:01:07Z
dc.date.available2011-08-11
dc.date.available2011-08-11T17:01:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8121
dc.description.abstractEen lesbrief ontwerpen voor Huis Doorn, het Nederlandse toevluchtsoord van keizer Wilhelm II na de Eerste Wereldoorlog, dat werd ons gevraagd. Maar hoe doe je dat? Hoe ziet de ideale voorbereiding op een excursie naar Huis Doorn er uit? Kijken de leerlingen een film of maken ze opdrachten en, in het laatste geval, wat voor opdrachten dan? Hoe activeer je leerlingen? Hoe maak je ze enthousiast voor de meest welvarende asielzoeker die Nederland ooit kende? En met welke werkvormen doe je dat dan? Kortom: de do’s en don’ts bij een voorbereidende les op excursies in het algemeen en naar Huis Doorn in het bijzonder.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent207849 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePubers op de thee bij keizer Wilhelm II
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordslesbrief, or, Huis Doorn, or, excursies, or, motivatie
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record