Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHendriks, H.L.W.
dc.contributor.authorScheifes, S.T.
dc.date.accessioned2011-08-10T17:01:30Z
dc.date.available2011-08-10
dc.date.available2011-08-10T17:01:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8109
dc.description.abstractDe Chinese kunstmarkt is de afgelopen jaren gegroeid, ook in tijden dat het met de kunstmarkt van de rest van de wereld niet goed ging. In deze interdisciplinaire scriptie wordt vanuit drie perspectieven, respectievelijk kunstgeschiedenis, economie en wijsbegeerte, gezocht naar mogelijke verklaringen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDe Chinese Kunstmarkt
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsChina, kunstmarkt, Chinese kunstgeschiedenis, Chinese filosofie, Chinese economie, groei,
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record