Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan Doorn, R
dc.contributor.authorWestendorp, T.
dc.contributor.authorBaud, J.M.
dc.date.accessioned2011-08-10T17:01:28Z
dc.date.available2011-08-10
dc.date.available2011-08-10T17:01:28Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8107
dc.description.abstractIn dit rapport is onderzoek gedaan naar de mate waarin de Universiteit Utrecht haar beleid ten aanzien van onderwijs en ruimte in de praktijk brengt. In het eerste deel van het onderzoek is een evaluatie van de ruimtelijke indeling van universiteitscampus De Uithof gemaakt. Daaruit blijkt dat de Universiteit Utrecht in grote lijnen het gestelde beleid in uitvoering brengt. In het tweede deel van het onderzoek worden verschillende benadering omtrent onderwijs en definties van kwaliteit uiteen gezet. Vervolgens worden deze in verband gebracht met het huidige beleid op het gebied van onderwijs. Daaruit blijkt dat in theorie de Universiteit Utrecht kwaliteit van onderwijs kan waarborgen, maar dit in de praktijk nog onduidelijk is. De antwoorden van deze twee delen worden gecombineerd en leveren een model op waarin proces verbonden wordt met kwaliteitsopvatting.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDe Uithof Binnenstebuiten
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsUithof
dc.subject.keywordsonderwijs
dc.subject.keywordsruimtelijke indeling
dc.subject.keywordskwaliteit
dc.subject.keywordsuniversiteit
dc.subject.keywordsUtrecht
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record