Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBavelaar, Dr. Hestia
dc.contributor.authorSomhorst, M.J.
dc.date.accessioned2011-08-09T17:02:34Z
dc.date.available2011-08-09
dc.date.available2011-08-09T17:02:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8068
dc.description.abstractCamiel van Winkel behandeld in zijn essay De Mythe van het Kunstenaarsschap de termen postartist en postproduction. Deze bachelor scriptie onderzoekt de oorsprong en betekenis van beide begrippen binnen de kunstgeschiedenis via verschillende bronnen van Alan Kaprow, Donald Kuspit, Jeff Wall, Peter Plagens en Nicolas Bourriaud. Tevens wordt er een kritische analyse gegeven van de manier waarop Van Winkel deze bronnen in zijn essay gebruikt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent288768 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleZicht op de postartist
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspostartist, postproduction, Kaprow, Kuspit, Wall, Plagens, Bourriaud, van Winkel
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record