dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vucht, F. van | |
dc.contributor.author | Huijgen, C.M.J. | |
dc.contributor.author | Berendsen, K.R. | |
dc.contributor.author | Aanen, M.F. | |
dc.date.accessioned | 2011-08-04T17:01:58Z | |
dc.date.available | 2011-08-04 | |
dc.date.available | 2011-08-04T17:01:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7933 | |
dc.description.abstract | “Onderwijs spuugt onze jongens uit!”
“De ideale jongen is een meisje”
“Meisjes floreren door studiehuis” Deze en vele andere uitspraken worden er door de media nog wel eens uitgeflapt. Het jongensprobleem waar over gesproken wordt is een hot-item. Maar hoe uit het jongensprobleem zich in de praktijk?
In ons onderzoek hebben wij verschillende docenten ondervraagd over hun omgang met het jongensprobleem. Erkennen zij het probleem? Hoe gaan zij hiermee om? Wat kunnen wij, als beginnende docenten, hiervan leren? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 89088 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Slecht presterende jongens. Hoe los je dat op? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Jongensprobleem, interventiemethoden | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |