Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVucht, F. van
dc.contributor.authorHuijgen, C.M.J.
dc.contributor.authorBerendsen, K.R.
dc.contributor.authorAanen, M.F.
dc.date.accessioned2011-08-04T17:01:58Z
dc.date.available2011-08-04
dc.date.available2011-08-04T17:01:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7933
dc.description.abstract“Onderwijs spuugt onze jongens uit!”
“De ideale jongen is een meisje”
“Meisjes floreren door studiehuis” Deze en vele andere uitspraken worden er door de media nog wel eens uitgeflapt. Het jongensprobleem waar over gesproken wordt is een hot-item. Maar hoe uit het jongensprobleem zich in de praktijk? 
In ons onderzoek hebben wij verschillende docenten ondervraagd over hun omgang met het jongensprobleem. Erkennen zij het probleem? Hoe gaan zij hiermee om? Wat kunnen wij, als beginnende docenten, hiervan leren?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent89088 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleSlecht presterende jongens. Hoe los je dat op?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsJongensprobleem, interventiemethoden
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record