Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJanssen, JJHM
dc.contributor.advisorErkens, G
dc.contributor.authorJong, J. de
dc.date.accessioned2011-08-04T17:00:41Z
dc.date.available2011-08-04
dc.date.available2011-08-04T17:00:41Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7887
dc.description.abstractDit onderzoek heeft zich gericht op het samenwerken in twee verschillende condities, een face-to-face conditie en een chatconditie. Aan de hand van een exploratief onderzoek hebben twee VMBO klassen (49 leerlingen) een opdracht gemaakt in een elektronische leeromgeving. Hierbij is gekeken naar de verschillen in de communicatie tussen beide condities, de tevredenheid over het samenwerken en het verwachte resultaat en het leerresultaat van alle leerlingen. De verwachtingen zijn gebaseerd op voorgaande onderzoeken. Uit de resultaten worden de verwachte verbanden niet gevonden. Wel blijkt dat de tevredenheid over de samenwerking een positieve samenhang heeft met de tevredenheid over het opgeleverde eindproduct en dat de eindproducten van deze groepen ook beter gemaakt zijn dan de groepen die de samenwerking lager waarderen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent51200 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleHoe gaan we samenwerken? Chat of face-to-face?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSamenwerken
dc.subject.keywordselektronische leeromgeving
dc.subject.keywordstevredenheid
dc.subject.keywordscommunicatie
dc.subject.courseuuOnderwijskundig ontwerp en advisering


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record