Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKeilbach, J.
dc.contributor.authorDok, F.J.A. van
dc.date.accessioned2011-08-02T17:02:40Z
dc.date.available2011-08-02
dc.date.available2011-08-02T17:02:40Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7809
dc.description.abstractTelevisie is continu aan veranderingen onderhevig. Door de komst van allerlei nieuwe technieken moet televisie nieuwe manieren bedenken om zijn publiek vast te houden. Zo zien we bijvoorbeeld dat televisie veel meer de samenwerking aangaat met internet in plaats van er mee te concurreren. Tegenwoordig wordt er tijdens tv-programma’s een code weergegeven om ook op Twitter je mening over het programma te laten horen. Een tijdje langer hebben we al te maken met het sturen van sms’jes bij talentenjachten etc. Het lijkt erop dat televisie een stuk interactiever is geworden. Een interessante vraag is of deze ontwikkelingen leiden tot een verandering van livetelevisie? Technologieën komen en gaan en hoe gaat televisie hiermee om? Sociale media is een van die ontwikkelingen waar televisie ook steeds meer mee te maken heeft.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent151955 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleIntegratie van nieuwe media bij televisie: de verandering van live televisie
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record