Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBesselink, A.J.M.J.
dc.contributor.advisorvan de Sande, R.A.W.
dc.contributor.authorSchollen, M.L.
dc.date.accessioned2011-07-06T17:01:10Z
dc.date.available2011-07-06
dc.date.available2011-07-06T17:01:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7278
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent212611 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title"Pubers kunnen wél plannen!" Hoe gaan docenten om met harde media-uitspraken over wetenschappelijk onderzoek naar het puberend brein?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record