Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorZande, P.A.M. van der
dc.contributor.authorCluistra, S.
dc.contributor.authorBrocades Zaalberg, C.
dc.contributor.authorLeuvenink, I.M.
dc.date.accessioned2011-07-05T17:02:07Z
dc.date.available2011-07-05
dc.date.available2011-07-05T17:02:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7265
dc.description.abstractVoor biologie in de bovenbouw van havo en vwo is een geheel vernieuwd examenprogramma in ontwikkeling. Waarschijnlijk zal dit examenprogramma in 2013, vanaf klas vier, landelijk worden ingevoerd in de bovenbouw van havo en vwo. Centraal in deze vernieuwing staat de concept-contextbenadering, dat wil zeggen dat de biologische kennis aangeboden wordt in contexten. Wat vinden docenten van deze verandering? Welke redenen hebben zij hiervoor? Hebben zij ervaring opgedaan met lessenseries volgens de concept-contextbenadering? En hebben zij behoefte aan bijscholing voor zij dergelijke lessen kunnen geven? In ons onderzoek vragen wij docenten op onze stagescholen naar hun houding tegenover de vernieuwde benadering.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent733775 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCoco, zijn we er klaar voor?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbiologie onderwijs, concept-contextbenadering
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record