Leren lezen bij biologie? Een onderzoek naar de begrijpelijkheid en waardering van het biologie examen 2009 voor de basisberoepsgerichte leerweg van het vmbo.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Land, J. | |
dc.contributor.author | Pennings, A. | |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T17:00:59Z | |
dc.date.available | 2011-06-30 | |
dc.date.available | 2011-06-30T17:00:59Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7248 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3535872 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leren lezen bij biologie? Een onderzoek naar de begrijpelijkheid en waardering van het biologie examen 2009 voor de basisberoepsgerichte leerweg van het vmbo. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |