dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kattenbelt, DR M.J. | |
dc.contributor.author | Tuinstra, H.L. | |
dc.date.accessioned | 2011-06-21T17:01:43Z | |
dc.date.available | 2011-06-21 | |
dc.date.available | 2011-06-21T17:01:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7184 | |
dc.description.abstract | Een onderzoek naar de wijze waarop binnen het collectieve maakproces van performance-groep Gob Squad wordt samengewerkt, hoe een taakverdeling tot stand komt en wat de gevolgen zijn van het werken met videotechnologie tijdens het maakproces en in de voorstelling 'Saving the World', zowel voor de makers als voor de toeschouwers. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 638653 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | How to Save the World - Een onderzoek naar dramaturgie binnen een collectief maakproces in het theater | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Gob Squad, Saving the World, theater, collectief, maakproces, videotechnologie, kijkconventies, toeschouwer | |
dc.subject.courseuu | Theaterwetenschap (Theatre Studies) | |