Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMulder, T.H.M.
dc.contributor.authorZwart, A. de
dc.contributor.authorKragten, E.Y.
dc.date.accessioned2011-05-31T17:03:07Z
dc.date.available2011-05-31
dc.date.available2011-05-31T17:03:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7099
dc.description.abstractDit onderzoek is uitgevoerd op 't Hooghe Landt in Amersfoort in de afdeling 2b, bovenbouw havo. Alle docenten hebben een vragenlijst ingevuld waarop ze hun reactie konden geven op verschillende soorten gedragingen. We hebben 3 aanbevelingen gedaan: 1. Regels werken. 2. Belonen is in. 3. Schoolregels opstellen heeft zin.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent946637 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCorrigeren en belonen, verschillen en overeenkomsten tussen docenten
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBelonen, corrigeren, gewenst gedrag, ongewenst gedrag, motivatie, intrinsiek, extrinsiek
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Scheikunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record