dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mulder, T.H.M. | |
dc.contributor.author | Zwart, A. de | |
dc.contributor.author | Kragten, E.Y. | |
dc.date.accessioned | 2011-05-31T17:03:07Z | |
dc.date.available | 2011-05-31 | |
dc.date.available | 2011-05-31T17:03:07Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7099 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek is uitgevoerd op 't Hooghe Landt in Amersfoort in de afdeling 2b, bovenbouw havo. Alle docenten hebben een vragenlijst ingevuld waarop ze hun reactie konden geven op verschillende soorten gedragingen.
We hebben 3 aanbevelingen gedaan:
1. Regels werken.
2. Belonen is in.
3. Schoolregels opstellen heeft zin. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 946637 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Corrigeren en belonen, verschillen en overeenkomsten tussen docenten | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Belonen, corrigeren, gewenst gedrag, ongewenst gedrag, motivatie, intrinsiek, extrinsiek | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Scheikunde | |