Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMatthys, drs. M.
dc.contributor.authorLange, J.L.J. de
dc.date.accessioned2011-05-31T17:02:16Z
dc.date.available2011-05-31
dc.date.available2011-05-31T17:02:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7075
dc.description.abstractIn dit onderzoek zijn de mogelijke verschillen tussen intentie van de directie en perceptie van de werknemers rondom ‘Organisatie 2009’ bij Sdu Uitgevers onderzocht. Er zijn in totaal 22 interviews afgenomen en er is literatuur over verwante onderwerpen bestudeerd. Uit de analyse is gebleken dat er verschillen zijn tussen de intentie van de directie en perceptie van de werknemers. De verschillen zijn te vinden in de naam van het project, bij werknemers zijn de redenen voor ‘Organisatie 2009’ niet altijd duidelijk over gekomen en zien ze ook andere, niet gecommuniceerde redenen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1023488 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.title"Never a dull moment..." Onderzoek naar communicatie omtrent ‘Organisatie 2009’ Sdu Uitgevers, Den Haag
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuBestuurs- en organisatiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record