Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBerkel, R. van
dc.contributor.advisorKnies, E.
dc.contributor.authorRuiter, R.C. de
dc.date.accessioned2011-05-31T17:02:12Z
dc.date.available2011-05-31
dc.date.available2011-05-31T17:02:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7072
dc.description.abstractEen kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving aan vrijwillige uitstroom bij TNT Post. Het volledige uitstroomproces wordt in kaart gebracht door middel van een exploratief content- en procesonderzoek. Het contentonderzoek kent de acht factoren van Maertz (2001) als basis terwijl het procesonderzoek gebruik maakt van de beslissingsprocessen van Lee e.a. (1999). Er wordt bijzondere aandacht besteed aan de relatie tussen de content- en procesaspecten. Op basis van de betekenisgeving van de postbode worden er aanbevelingen gedaan op het gebied van de communicatie van aankomende reorganisaties en het functioneren van TNT Mobility, het HR instrument dat externe mobiliteit stimuleert.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent906205 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet is tijd voor een nieuwe post! Een onderzoek naar de betekenisgeving aan vrijwillige uitstroom onder postbodes van TNT Post
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsExterne mobiliteit, contentonderzoek, procesonderzoek, TNT Post, Vrijwillige uitstroom
dc.subject.courseuuStrategisch Human Resource Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record