Elk begin is moeilijk. Een onderzoek naar vernieuwingen op een startende school.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Groothuis, M.H.M. | |
dc.contributor.author | Gool, M.E.M. van | |
dc.date.accessioned | 2011-05-18T17:00:56Z | |
dc.date.available | 2011-05-18 | |
dc.date.available | 2011-05-18T17:00:56Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6997 | |
dc.description.abstract | Een nieuw gymnasium starten gaat met vallen en opstaan. Op de school waar ik onderzoek heb gedaan is de eerste lichting leerlingen bij het eindexamen. In dit eerste Gym 6 jaar gaan we evalueren. Het lijkt erop dat er nogal wat problemen zijn. In dit onderzoek heb ik die geïnventariseerd door middel van enquêtes onder de collega's. Wat kan er beter? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 120135 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Elk begin is moeilijk. Een onderzoek naar vernieuwingen op een startende school. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting |