Gestuurd Lezen. Hoe connectieven je leesproces beïnvloeden.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Canestrelli, Anneloes | |
dc.contributor.author | Hof, M.C. van 't | |
dc.date.accessioned | 2011-05-17T17:00:55Z | |
dc.date.available | 2011-05-17 | |
dc.date.available | 2011-05-17T17:00:55Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6985 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 242767 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Gestuurd Lezen. Hoe connectieven je leesproces beïnvloeden. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | connectieven, leesproces, structuursignalen | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |