Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMerx, S.
dc.contributor.authorSchenk, D.W.M.
dc.date.accessioned2011-04-26T17:00:28Z
dc.date.available2011-04-26
dc.date.available2011-04-26T17:00:28Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6910
dc.description.abstractAan de hand van een geconstateerde verschuiving van performativiteit op hedendaagse muziekfestivals wordt gekeken naar het performatief potentiaal op festivals. Aan de hand van een literatuuranalyse alsmede een participerend onderzoek van Familiar Forest Festival wordt gekeken op welke wijze dit performatief potentiaal geoptimaliseerd kan worden en hoe het festival te plaatsen is in het festivallandschap.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent663548 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe High Fives zijn gratis, de knuffels oprecht en de liefde oneindig: Een onderzoek naar performativiteit op hedendaagse muziekfestivals.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMuziekfestivals, performativeit, festivallandschap, performatief potentiaal, familiar, forest, familieweekend, performance studies
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record