dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Merx, S. | |
dc.contributor.author | Schenk, D.W.M. | |
dc.date.accessioned | 2011-04-26T17:00:28Z | |
dc.date.available | 2011-04-26 | |
dc.date.available | 2011-04-26T17:00:28Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6910 | |
dc.description.abstract | Aan de hand van een geconstateerde verschuiving van performativiteit op hedendaagse muziekfestivals wordt gekeken naar het performatief potentiaal op festivals. Aan de hand van een literatuuranalyse alsmede een participerend onderzoek van Familiar Forest Festival wordt gekeken op welke wijze dit performatief potentiaal geoptimaliseerd kan worden en hoe het festival te plaatsen is in het festivallandschap. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 663548 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De High Fives zijn gratis, de knuffels oprecht en de liefde oneindig: Een onderzoek naar performativiteit op hedendaagse muziekfestivals. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Muziekfestivals, performativeit, festivallandschap, performatief potentiaal, familiar, forest, familieweekend, performance studies | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap | |