Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, M.
dc.contributor.authorNoordam, C.
dc.date.accessioned2011-04-12T17:00:49Z
dc.date.available2011-04-12
dc.date.available2011-04-12T17:00:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6880
dc.description.abstractIn het volgende artikel vindt de lezer een studie over de schaduwzijden van het zogenaamde Taaldorp van de Moderne Vreemde Talen. Eerst wordt het fenomeen Taaldorp belicht vanuit voorgaande studies en op die manier gedefinieerd. Vervolgens wordt vanuit de literatuur een opsomming gegeven van gesignaleerde problemen die zich bij Taaldorpen met regelmaat voordoen. Vanuit eigen ervaring wordt daarna weergegeven welke problemen er op onze eigen school spelen. Na deze probleemanalyse wordt vanuit de literatuur een opsomming gegeven van mogelijke Verbeterpunten, zodat het Taaldorp voor alle leerlingen ongeacht hun spreekniveau transparanter en toegankelijker zal worden. De literatuurverwijzingen van vele internetpagina’s en artikelen kunnen de lezer behulpzaam zijn om zich verder te oriënteren op dit onderwerp.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent405039 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTroubleshooten in Taaldorpland. Hoe kan een taaldorp transparanter zijn voor ll van verschillende spreekniveau’s?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTaaldorp, Taaltaken, Taakgericht onderwijs, Handelen aan taal, Problemen, Dialogen, Beoordelen, Beoordelingscriteria, Beoordelingsrubrics, Nervositeit, Differentiatie, Transparant, Taalhelpers
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Spaans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record