Van red tape naar green tape: een kwalitatief onderzoek naar de gepercipieerde regeldruk in het basisonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Loyens, Kim | |
dc.contributor.author | Passchier, I. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-01T18:00:37Z | |
dc.date.available | 2021-09-01T18:00:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/684 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 982088 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Van red tape naar green tape: een kwalitatief onderzoek naar de gepercipieerde regeldruk in het basisonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Red tape; Green tape; Regeldruk; Regelgeving; Bureaucratie | |
dc.subject.courseuu | Organisaties, verandering en management |