dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Dubbelman, T. | |
dc.contributor.author | Doorn, T.F. van | |
dc.date.accessioned | 2011-03-22T18:00:54Z | |
dc.date.available | 2011-03-22 | |
dc.date.available | 2011-03-22T18:00:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6750 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie gaat over de komst van stereoscopische 3D Technologie in videogames.
Het gaat in op de mogelijke transformatie welke videogames zullen ondergaan met de aanwezigheid van stereoscopische 3D Technologie. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 381892 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Stereoscopische 3D Technologie: Een transformatie van videogames | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Videogames, Stereoscopische 3D Technologie | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen | |