Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDubbelman, T.
dc.contributor.authorDoorn, T.F. van
dc.date.accessioned2011-03-22T18:00:54Z
dc.date.available2011-03-22
dc.date.available2011-03-22T18:00:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6750
dc.description.abstractDeze scriptie gaat over de komst van stereoscopische 3D Technologie in videogames. Het gaat in op de mogelijke transformatie welke videogames zullen ondergaan met de aanwezigheid van stereoscopische 3D Technologie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent381892 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleStereoscopische 3D Technologie: Een transformatie van videogames
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVideogames, Stereoscopische 3D Technologie
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record