'L-A-M-P Lap! De relatie tussen lezen en spellen' Een onderzoek naar het leesniveau van zml-leerlingen na twee jaar leesonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Zuckerman, S. | |
dc.contributor.author | Broeken, J. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-24T18:00:42Z | |
dc.date.available | 2011-02-24 | |
dc.date.available | 2011-02-24T18:00:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6677 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 647125 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | 'L-A-M-P Lap! De relatie tussen lezen en spellen' Een onderzoek naar het leesniveau van zml-leerlingen na twee jaar leesonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal, Mens en Maatschappij |