Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBeneker, Tine
dc.contributor.authorWevers, I.G.J.
dc.date.accessioned2011-02-22T18:00:57Z
dc.date.available2011-02-22
dc.date.available2011-02-22T18:00:57Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6649
dc.description.abstractIn deze masterthesis wordt de relatie tussen toekomstbeelden van jongeren en hun aardrijkskunde-onderwijs onderzocht. Uit onderzoek onder deze Nederlandse brugklasleerlingen blijkt dat zij hun eigen toekomst zonnig inzien, maar de mondiale toekomst juist overwegend pessimistisch. Dit biedt weinig hoop. Aardrijkskunde kan leerlingen helpen bij het creëren van een toekomst waarin zij willen leven.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2151544 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleToekomstbeelden van jongeren, in relatie tot hun aardrijkskunde-onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstoekomstbeelden, jongeren, aardrijkskunde
dc.subject.courseuuGeo-communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record