Jong geleerd, jong gedaan? Over de rol van het geschiedenisonderwijs in het beschaven van de schoolgaande jeugd binnen de protestants-christelijke en rooms-katholieke zuil in Nederland, 1920-1930.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Eijnatten, J. van | |
dc.contributor.author | Vonk, A.P. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-21T18:00:44Z | |
dc.date.available | 2011-02-21 | |
dc.date.available | 2011-02-21T18:00:44Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6614 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1063402 bytes | |
dc.format.mimetype | application/octet-stream | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Jong geleerd, jong gedaan? Over de rol van het geschiedenisonderwijs in het beschaven van de schoolgaande jeugd binnen de protestants-christelijke en rooms-katholieke zuil in Nederland, 1920-1930. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | verzuiling | |
dc.subject.keywords | beschavingsoffensief | |
dc.subject.keywords | onderwijs | |
dc.subject.keywords | Bourdieu | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis |