Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEijnatten, J. van
dc.contributor.authorVonk, A.P.
dc.date.accessioned2011-02-21T18:00:44Z
dc.date.available2011-02-21
dc.date.available2011-02-21T18:00:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6614
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1063402 bytes
dc.format.mimetypeapplication/octet-stream
dc.language.isonl
dc.titleJong geleerd, jong gedaan? Over de rol van het geschiedenisonderwijs in het beschaven van de schoolgaande jeugd binnen de protestants-christelijke en rooms-katholieke zuil in Nederland, 1920-1930.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsverzuiling
dc.subject.keywordsbeschavingsoffensief
dc.subject.keywordsonderwijs
dc.subject.keywordsBourdieu
dc.subject.courseuuGeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record