dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Loevenich, S. | |
dc.contributor.author | Meulenhoff, A.A. | |
dc.contributor.author | Oprel, G. | |
dc.contributor.author | Thijssen, A.R. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-17T18:00:34Z | |
dc.date.available | 2011-02-17 | |
dc.date.available | 2011-02-17T18:00:34Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6599 | |
dc.description.abstract | Ouders, leraren, vriendjes, een baan, de middelbare school zelf. Wat motiveert leerlingen om te kiezen voor tweetalig onderwijs, en dan specifiek aan het Kandinsky College in Nijmegen? En hoe verschilt hun motivatie van diegenen die regulier onderwijs volgen? In ons onderzoek gaan we op zoek naar antwoorden op deze vragen | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 958482 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | TTO vs NTTO een kwestie van motivatie? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tweetalig onderwijs, motivatie | |
dc.subject.courseuu | Engelse taal en cultuur: educatie en communicatie | |