Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLoevenich, S.
dc.contributor.authorMeulenhoff, A.A.
dc.contributor.authorOprel, G.
dc.contributor.authorThijssen, A.R.
dc.date.accessioned2011-02-17T18:00:34Z
dc.date.available2011-02-17
dc.date.available2011-02-17T18:00:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6599
dc.description.abstractOuders, leraren, vriendjes, een baan, de middelbare school zelf. Wat motiveert leerlingen om te kiezen voor tweetalig onderwijs, en dan specifiek aan het Kandinsky College in Nijmegen? En hoe verschilt hun motivatie van diegenen die regulier onderwijs volgen? In ons onderzoek gaan we op zoek naar antwoorden op deze vragen
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent958482 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTTO vs NTTO een kwestie van motivatie?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstweetalig onderwijs, motivatie
dc.subject.courseuuEngelse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record