dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van Elferen, I.A.M. | |
dc.contributor.author | Kwint, S.B.E. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-16T18:01:15Z | |
dc.date.available | 2011-02-16 | |
dc.date.available | 2011-02-16T18:01:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6594 | |
dc.description.abstract | Een beschrijvend onderzoek naar het dialoog tussen muzikant, instrument en het geluid dat hieruit voortkomt. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3601727 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De pré-sonische virtualiteit achter het computerscherm | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | virtualiteit, actualiteit, muzikant, muziek, digitaal, analoog, ableton, medium | |
dc.subject.courseuu | Nieuwe media en digitale cultuur | |