Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHeer, de, A.
dc.contributor.authorRos, C.E.
dc.date.accessioned2011-02-10T18:00:43Z
dc.date.available2011-02-10
dc.date.available2011-02-10T18:00:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6540
dc.description.abstractHoe vul je mentorlessen in voor (hoog)begaafde leerlingen als het gaat om sociaal-emotiooneel begeleiding en/of onderpresteren? Ik heb gekeken hoe dit plaatsvindt op een middelbare school waar de verantwoordelijkheid voor vormgeving van de mentorlessen bij de docent zelf ligt. De eerste drie jaar van het mentoraat worden langs de theoretissche meetlat gelegd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent164352 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleHet Atheneum-Plus mentoraat: Leren. Leven. Kiezen. Het mentoraat voor de slimme leerling op een middelbare school: sociaal-emotionele begeleiding en onderpresteren.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmentoraat, (hoog)begaafde leerlingen
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Spaans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record