dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Heer, de, A. | |
dc.contributor.author | Ros, C.E. | |
dc.date.accessioned | 2011-02-10T18:00:43Z | |
dc.date.available | 2011-02-10 | |
dc.date.available | 2011-02-10T18:00:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6540 | |
dc.description.abstract | Hoe vul je mentorlessen in voor (hoog)begaafde leerlingen als het gaat om sociaal-emotiooneel begeleiding en/of onderpresteren? Ik heb gekeken hoe dit plaatsvindt op een middelbare school waar de verantwoordelijkheid voor vormgeving van de mentorlessen bij de docent zelf ligt. De eerste drie jaar van het mentoraat worden langs de theoretissche meetlat gelegd. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 164352 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het Atheneum-Plus mentoraat: Leren. Leven. Kiezen.
Het mentoraat voor de slimme leerling op een middelbare school: sociaal-emotionele begeleiding en onderpresteren. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | mentoraat, (hoog)begaafde leerlingen | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Spaans | |