Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSelten, Peter
dc.contributor.authorGodschalk, M.R.
dc.date.accessioned2010-12-16T18:00:31Z
dc.date.available2010-12-16
dc.date.available2010-12-16T18:00:31Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6341
dc.description.abstractAlle mogelijkheden die we tegenwoordig tot onze beschikking hebben om te communiceren zijn in een rap tempo opgekomen en zijn zelfs niet meer weg te denken uit onze huidige samenleving: over de hele wereld chatten mensen met elkaar, blijven we in contact door middel van chat- en netwerksites en ook in de zakenwereld worden de meeste deals via het internet gesloten. Met de opkomst van CMC zijn er allerlei vragen ontstaan over de invloed van deze nieuwe manieren van communiceren op het menselijke gedrag en in dit onderzoek zal de specifieke vorm van CMC, online dating, centraal staan.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent936512 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe ervaringen van online daters met CMC
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsOnline dating
dc.subject.keywordsCMC
dc.subject.courseuuAlgemene Sociale Wetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record