Ouders en onderwijssegregatie: hebben ouders de sleutel? Een onderzoek naar de effectiviteit van initiatieven van ouders in het basisonderwijs tegen onderwijssegregatie
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Trappenburg, M. | |
dc.contributor.author | Versteegen, J.B.M. | |
dc.date.accessioned | 2010-12-14T18:00:44Z | |
dc.date.available | 2010-12-14 | |
dc.date.available | 2010-12-14T18:00:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6306 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 5565402 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Ouders en onderwijssegregatie: hebben ouders de sleutel? Een onderzoek naar de effectiviteit van initiatieven van ouders in het basisonderwijs tegen onderwijssegregatie | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Bestuur en Beleid |