Lezen op niveau: Een onderzoek naar de toepassing van Theo Wittes 'literaire competentiematrix boeken en - leesdossieropdrachten' op 4vwo-leerlingen en door docenten van verschillende scholen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bergh, H. van den | |
dc.contributor.author | Speelpenning, L. | |
dc.date.accessioned | 2010-12-13T18:00:44Z | |
dc.date.available | 2010-12-13 | |
dc.date.available | 2010-12-13T18:00:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6292 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3876996 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Lezen op niveau: Een onderzoek naar de toepassing van Theo Wittes 'literaire competentiematrix boeken en - leesdossieropdrachten' op 4vwo-leerlingen en door docenten van verschillende scholen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal, Mens en Maatschappij |