Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJaspers, J
dc.contributor.advisorJanssen, J
dc.contributor.authorStienen, C.L.M.
dc.date.accessioned2010-11-03T18:00:55Z
dc.date.available2010-11-03
dc.date.available2010-11-03T18:00:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6160
dc.description.abstractBinnen SKOzoK wordt het pilotproject @ny Learning uitgevoerd in de bovenbouw van twee basisscholen. Dit onderzoek beantwoordt de vraag of er verschillen zijn in gebruik van en ervaringen met het netbook in een adaptieve leeromgeving tussen bovenbouwleerlingen die goed presteren (high achievers) op de vakgebieden spelling, rekenen en begrijpend lezen en bovenbouwleerlingen die zwak presteren (low achievers) op deze vakgebieden en of het gebruik van het netbook tot betere leerresultaten leidt op de vakgebieden spelling en rekenen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent312898 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen netbook voor iedere leerling in de bovenbouw als hulpmiddel bij spelling en rekenen in een adaptieve leeromgeving
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsNetbook
dc.subject.keywordsadaptief onderwijs
dc.subject.courseuuOnderwijskundig ontwerp en advisering


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record