dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Jaspers, J | |
dc.contributor.advisor | Janssen, J | |
dc.contributor.author | Stienen, C.L.M. | |
dc.date.accessioned | 2010-11-03T18:00:55Z | |
dc.date.available | 2010-11-03 | |
dc.date.available | 2010-11-03T18:00:55Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6160 | |
dc.description.abstract | Binnen SKOzoK wordt het pilotproject @ny Learning uitgevoerd in de bovenbouw van twee basisscholen. Dit onderzoek beantwoordt de vraag of er verschillen zijn in gebruik van en ervaringen met het netbook in een adaptieve leeromgeving tussen bovenbouwleerlingen die goed presteren (high achievers) op de vakgebieden spelling, rekenen en begrijpend lezen en bovenbouwleerlingen die zwak presteren (low achievers) op deze vakgebieden en of het gebruik van het netbook tot betere leerresultaten leidt op de vakgebieden spelling en rekenen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 312898 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een netbook voor iedere leerling in de bovenbouw als hulpmiddel bij spelling en rekenen in een adaptieve leeromgeving | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Netbook | |
dc.subject.keywords | adaptief onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Onderwijskundig ontwerp en advisering | |