dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Steenman, S.C. | |
dc.contributor.author | Oort, K.J.H.A. van | |
dc.date.accessioned | 2010-11-01T18:01:05Z | |
dc.date.available | 2010-11-01 | |
dc.date.available | 2010-11-01T18:01:05Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6028 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie onderzoekt in hoeverre het beeld dat docenten in het basisonderwijs hebben van de onderwijsinspectie van invloed is op het handelen van deze docenten in de praktijk. Het onderzoek baseert zich op een enquête welke gehouden is onder docenten in het basisonderwijs, waarbij verschillende zaken gemeten zijn: het beeld van de onderwijsinspectie en de invloed op het handelen in de praktijk. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1473682 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De bloei van het onderwijs: over het toezicht op het basisonderwijs in Nederland | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Basisonderwijs, docenten, onderwijsinspectie, invloed, basisschool | |
dc.subject.courseuu | Bestuurs- en organisatiewetenschap | |