Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSlobbe, M.G van
dc.contributor.authorRodenburg, J.N.M.
dc.date.accessioned2010-11-01T18:01:01Z
dc.date.available2010-11-01
dc.date.available2010-11-01T18:01:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6022
dc.description.abstractHet doel van dit onderzoek was om de relatie tussen het bedrijfsleven en betaald voetbalorganisaties in beeld te brengen. Waarom zijn zij bereid hier (privé)geld in te steken? Wat beweegt hen? Zijn de primaire drijfveren bedrijfseconomische motieven, zoals men mag verwachten van commercieel ingestelde bedrijven? Of spelen er ook nog andere waarden, zoals clubliefde, bij de beslissing om een club te sponsoren? Daarnaast werd er in het onderzoek aandacht geschonken aan de relatie tussen het bedrijfsleven, de club en de overheid. Immers, zonder overheid zouden er waarschijnlijk geen stadions kunnen bestaan.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent621113 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen onderzoek naar de relatie tussen sponsoren en betaald voetbalorganisaties
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSponsoren, betaald voetbalorganisaties, betekenisgeving, bedrijfsleven, overheid
dc.subject.courseuuSportbeleid en sportmanagement


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record