dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Visser, Drs. M. (Miranda) | |
dc.contributor.author | Kroon, E.W. | |
dc.date.accessioned | 2010-10-14T17:00:56Z | |
dc.date.available | 2010-10-14 | |
dc.date.available | 2010-10-14T17:00:56Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5904 | |
dc.description.abstract | De term intervisie staat voor een kleinschalige gestructureerde gespreksvorm waarin de deelnemers reflecteren, problemen oplossen en relativeren met betrekking tot hun eigen handelen. Zo wordt er gesproken over problemen van medewerkers en hoe ze daar verder mee kunnen komen. In deze masterthesis wordt onderzocht welke aspecten van invloed zijn op een effectieve uitvoering van intervisie. Hierbij wordt onder andere gekeken naar in hoeverre Kolb’s Experiential Learning Cycle wordt doorlopen met behulp van intervisie. Daarnaast richt dit onderzoek zich op in hoeverre de medewerkers van Reclassering Nederland regio Den Haag tevreden zijn met de uitvoering van intervisie. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2058592 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Intervisie in het vizier -Een onderzoek naar de uitvoering van intervisie en de tevredenheid daarover bij Reclassering Nederland regio Den Haag | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | intervisie | |
dc.subject.keywords | reflecteren | |
dc.subject.keywords | intervisor | |
dc.subject.keywords | Kolb’s Experiential Learning Cycle | |
dc.subject.keywords | intervisiemethode | |
dc.subject.keywords | reclassering | |
dc.subject.keywords | begeleidingskunde | |
dc.subject.courseuu | Vraagstukken van beleid en organisatie | |