Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVisser, Drs. M. (Miranda)
dc.contributor.authorKroon, E.W.
dc.date.accessioned2010-10-14T17:00:56Z
dc.date.available2010-10-14
dc.date.available2010-10-14T17:00:56Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5904
dc.description.abstractDe term intervisie staat voor een kleinschalige gestructureerde gespreksvorm waarin de deelnemers reflecteren, problemen oplossen en relativeren met betrekking tot hun eigen handelen. Zo wordt er gesproken over problemen van medewerkers en hoe ze daar verder mee kunnen komen. In deze masterthesis wordt onderzocht welke aspecten van invloed zijn op een effectieve uitvoering van intervisie. Hierbij wordt onder andere gekeken naar in hoeverre Kolb’s Experiential Learning Cycle wordt doorlopen met behulp van intervisie. Daarnaast richt dit onderzoek zich op in hoeverre de medewerkers van Reclassering Nederland regio Den Haag tevreden zijn met de uitvoering van intervisie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2058592 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleIntervisie in het vizier -Een onderzoek naar de uitvoering van intervisie en de tevredenheid daarover bij Reclassering Nederland regio Den Haag
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsintervisie
dc.subject.keywordsreflecteren
dc.subject.keywordsintervisor
dc.subject.keywordsKolb’s Experiential Learning Cycle
dc.subject.keywordsintervisiemethode
dc.subject.keywordsreclassering
dc.subject.keywordsbegeleidingskunde
dc.subject.courseuuVraagstukken van beleid en organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record