dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Veldkamp, A. | |
dc.contributor.author | Wiele, F.C. van der | |
dc.date.accessioned | 2010-09-06T17:00:45Z | |
dc.date.available | 2010-09-06 | |
dc.date.available | 2010-09-06T17:00:45Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5591 | |
dc.description.abstract | Wat doen scholen en docenten van het samenwerkingsverband Utrecht en Vechtstreek met de mogelijkheden die de invoering van de vernieuwde onderbouw hen biedt? Voor het leergebied Mens & Natuur wordt gekeken naar de mate van invoering van de nieuwe onderbouw op VO scholen in vergelijk met de resultaten zoals gepubliceerd in de MONITOR 2005-2008, blijvend in beweging, vier jaar onderbouwontwikkeling. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 330922 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | kansen door invoering van het leergebied Mens & Natuur | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | nieuwe onderbouw, leergebied, Mens & Natuur | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Biologie | |