dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lootsma, Hilbert | |
dc.contributor.author | Smit, A.T.M. | |
dc.date.accessioned | 2010-09-01T17:01:34Z | |
dc.date.available | 2010-09-01 | |
dc.date.available | 2010-09-01T17:01:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5508 | |
dc.description.abstract | De receptiegeschiedenis van de Spaanse zeventiende-eeuwse gepolychromeerde beeldhouwkunst. Van verguizing in de achtiende eeuw met zijn edele eenvoud en stille grootte, via de acceptatie van kleur in de de antieke beeldhouwkunst in de negentiende eeuw en het hyperrealisme van de twingste eeuw tot eerherstel van de Spaanse zeventiende-eeuwse gepolychromeerde beeldhouwkunst in de huidige kunstgeschiedschrijving. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1728512 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Van verguizing tot eerherstel | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | polychromie, hyperrealisme | |
dc.subject.courseuu | Beeldende Kunst tot 1850 | |