Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGinkel, S. van
dc.contributor.advisorVries, I.O. de
dc.contributor.authorLentink, H.L.
dc.date.accessioned2010-08-30T17:00:55Z
dc.date.available2010-08-30
dc.date.available2010-08-30T17:00:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5413
dc.description.abstractOnderzoek naar het gebruik van sociale media door Nederlandse theaters en schouwburgen. Participatie speelt een belangrijke rol in sociale media, in hoeverre gaan podia een dialoog aan met bezoekers via de sociale netwerken?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent877603 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet doek open voor sociale media
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssociale media, social media, sociale netwerken, theater, schouwburgen, culturele sector, nederland, twitter, hyves, facebook, youtube
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record